i never want summer to end

 
imorn då det hunnit bli ljust tänkte jag visa lite kläder jag köpt den senaste tiden samt lite smycken. har inte använt min kamera på ganska länge eftersom jag fotar mycket med min iphone, och sedan vill jag variera mina inlägg lite så det kanske blir roligare att läsa. 
 
känns verkligen att sommaren snart är slut och att hösten lurar bakom hörnet. dröjer inte länge tills vi går runt med varmare jackor och halsdukar. och nu är det bara sex dagar kvar till skolan(!?) och jag har ingen lust med det alls
 
 
. men den här sommaren har varit en bra sommar, har träffat nya människor och skrattat väldigt mycket. vardagen och rutiner lockar mig inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0