nytt inför hösten/tandställning + operation

 
köpte en behövlig jacka samt skor i stan idag som jag behöver nu när det börjar bli kallare. älskar jackan, dock snyggare på. så snyggt med ett par vinröda tights eller ett par dr denim i svart (nyinköpta eftersom dom blir så fult grå efter ett par tvättar) och en mysig halsduk. lite ovant bara eftersom jag inte brukar använda kappa. men ack så snygg den är. velade mellan kappan och denna goding men den var lite för kall för att använda i vinter. 
 
var ledig idag eftersom jag skulle till tandregleringen, har varit dit ett antal gånger för att jag eventuellt ska få tandställning. men fick höra idag att det inte bara var tandställning jag ska ha utan också göra en operation. jätte läskigt. min underkäke växer fel och jag saknar två tänder i överkäken. så tandställning i ca 1,5 år, sedan operation, och efter det tandställning igen i 1 år till. jag som gruvat mig för att ha tandställning i typ 1,5 år känns ju som en baggis nu. ska jag eller ska jag inte? vill ju ha fina tänder... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0