* * * * * * * * * * * * *

har verkligen bloggtorka nu...
 
men kan ju börja med att säga att jag har haft en jätte bra jul. vi firade hemma hos min morbror tillsammans med min mormor och morfar, emil, angelica och stina, som också stannade kvar hos oss över julen. jätte mysigt! 
i julklapp fick jag en parfym, en tröja, jätte söt pyjamas från ginatricot, sminkborttagning och ansiktsrengöring, olika ansiktsmasker, ljuslyktor från ikea, presentkort och pengar och lite andra småsaker. är jätte nöjd och det är också så kul att ge bort presenter, att man tänker ut något åt just den personen för att göra den glad! det är verkligen tanken som räknas!
 
de senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt. haft oerhört tråkigt eftersom min pojkvän har åkt till västerås, och nu är han i norge. han kommer hem den sjätte, dagen innan skolan börjar... åh vill bara lägga mig i sängen och sova tills då haha. men idag var jag faktiskt med nanna och imorgon ska jag till stan. har ingen aning om vad jag ska göra på nyår heller. det börjar ju närma sig nu...
 
 

you're out of your mind to think that I could keep you out of mine

har tänt ljus och ligger nu i sängen och äter lite ben&jerrys såhär på dagen innan jullovet. lite onyttigt sådär men nångång måste man få unna sig lite. åkte till min pojkvän efter skolan där vi kollade lite på insidous chapter 2, kollade aldrig klart på den men verkade rätt så bra. sedan tog han och toppade mitt hår litegrann, han är väldigt duktig på att klippa hår så lät honom klippa bort lite av dom slitna topparna. så nu ser det lite fräschare ut! nu skulle jag kolla ett avsnitt av ph innan jag ska sova. godnatt! 
 
 

14/12

längesedan jag bloggade nu. men var hemma idag, orkade inge gå på skolan för hade ingen ström på hela förmiddagen. så stannade hos ali igår för mamma kunde inte komma och hämta mig, så vi tände massa ljus och kollade på film. mysigt endå, och skönt att ta helg lite tidigare. 
 
 
 
 

fredag 6/12

fredag idag och ska bara ta det lugnt, kolla på paradise hotel och någon film. förra helgen var vi hos fanny och firade henne. jätte roligt att träffa alla som man träffar så sällan. något vi borde göra om snarast!
 
är så sjukt nervös inför måndagen för ska sjunga på julshowen vi ordnat på skolan. älskar att sjunga men blir väldigt väldigt nervös av att stå på scen, speciellt ensam. hoppas verkligen att det kommer gå bra. nu ska jag fixa te och plocka undan lite på rummet och sedan se på ph. puss. 

our love was made for moviescreens

 
 

00.22

hej, du lärde nyss känna mig ↑

new year's eve

klänningar från nelly, asos och bubbleroom 

stannade hemma ifrån skolan idag för att jag hade jätte ont i magen pågrund av mensvärk. har verkligen problem med det och ska så småning om ta bort min p-stav, vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska göra det...
nu ligger jag med en varm riskudde på magen och ska försöka sova. jätte skönt och det lindrar verkligen. något jag rekommenderar!
 
klockan är redan 1 så måste vekligen försöka sova nu. godnatt!

RSS 2.0