ingen vill ha en ledsen tjej

"bakom din fasad finns så mycket vackert, jag ser det ibland. och jag minns varför jag älskar dig"
 
"jag vill så gärna tro på att allt kommer bli bra och att vi om ett år strosar omkring på ikea och köper stolar och bord till vår lägenhet"
 
"bruna ögon. stubbig haka. lockigt hår. tjocka ögonbryn. smal näsa. fylliga läppar"
 
 
"jag älskar dig, säger han och ser på mig med halvslutna ögon.
jag kollar upp i taket, ser en mal flyga runt kring lampan.
jag älskar dig med, säger jag lite för sent. men han märker ingenting. ingenting alls"
 
 "jag är så rädd att jag aldrig kommer glömma dig, att varje gång jag åker förbi det där stället så kommer jag minnas all vi gjort"
 
 
 "vi lever på cigaretter och naken hud. som om det är vad vi har kvar"
 
"när jag vänder mig om och går så önskar jag att du ska springa efter. det händer aldrig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0