min dag

 
 
hahaha, så kul.
 
ligger i min säng och äter chips och kollar på massa roliga videos och skrattar för mig själv. lonely girl. 
har varit hemma ända sen i måndags, har missat hur mycket som helst. får ångest. har fortfarande ont i halsen men det börjar bli bättre, så idag har jag grattat min morfar som fyllt år. vi var hos min morbror samt några släktingar och åt sushi och tårta. jätte gott. sen var jag en stund med min pojkvän. 
 
 bilder från idag.
 
 
vet att jag lägger upp instagram bilder som ni säkert redan sett men har inga nya bilder att lägga upp. tråkigt,
jag vet. nu tänkte jag kolla på första avsnittet av ravenswood. godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0