chai latte

 
åh är så sugen på att göra egen chai latte. det är ju så himla gott!
kikade lite på recept så tänkte prova och göra det sedan.
 
har varit hemma från skolan i två dagar för har varit jätte förkyld, kände mig inte så pigg idag heller men vill inte missa för mycket. blir så fruktansvärt less att vara i skolan. om man fyllt 17 tycker jag att man borde vara rätt så mogen men så är ju tydligen inte fallet när det gäller vissa. 
 
 nu ska jag plugga på matte provet vi har imorgon och sedan umgås lite med min pojkvän, som sitter bredvid mig och spelar dataspel... vi är så social när vi är med varann! blir väl så efter 2 och ett ½ år tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0